top of page

Kultúrasokk

Ugye említenem sem kell, reggel iskola. A csoportunkban meglátszik, hogy tanár vagyok, ugyanis csak én csináltam írásbeli házit. Na sebaj! Ma folytattuk a nemekre jellemző tulajdonságok gyűjtését. Rengeteget beszélgettünk, melyik országban mi a szokás. Sok-sok kifejezés előkerült és a szókincs is gyarapodott. Délután újabb hódító útra indultam. A British Museum következett. Hát ami ott van! Kimondhatatlan értékű gyűjtemények!!! Az ókori nagy kultúrák felsorakoztatva! Minden történelmes, magyaros, művészetis kollégát idekívántam! Lefényképezkedtem Periklésszel és láttam a Rosetti követ. És a többi?! Fantasztikus volt!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page