top of page

Múzeumi nappalok


Ma a művelődésé volt a főszerep. A Science Museum megtekintésével kezdődött a nap. Óriási területen, három emeleten lehetett megtekinteni a múlt, a jelen és a jövő technológiáját. Tudománytörténeti vonatkozásokkal is bőven volt alkalmam találkozni: Newton, James Watt, Foucoault, John Napier… A gőzgépektől, a robbanómotoros autókig, a repülőktől az űrhajókig széles spektrumával találkoztam az érdekességeknek. A jelennel és a jövővel kapcsolatosan interaktív játszóházban lehettünk mérnökök.

Délután a Natural History Museum csodáival találkoztam. A földtörténet, geológiai tudnivalók bemutatása mellett őskövületek gyűjteményét láthattam. A dinoszauruszoktól a mai élővilágig láthattam sok szereplőt.

Hazafelé a Hyde parkot vettem irányba, majd a metro-busz kombinációt alkalmazva gyakoroltam a helyi közlekedést.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page